Dnes začínáme novou etapu mapového testu v Charkově. Tentokrát budeme zkusit podobnou verzi jako poslední, ale zbavit se jejích nevýhod. Máme v úmyslu zbavit se super rychlé bitvy, dát každé třídě šanci na svit a zvýšit hratelnost otevřeného prostoru tím, že je vhodnější pro mobilní lehké a střední nádrže.
Jak vypadá nová verze mapy?
1. Centrální náměstí má nyní méně vstupů a dokonce i méně východů. K dispozici jsou dva obousměrné průchody (označené zeleně na minimapu) a také dva jednosměrné přístupové body (označené červeně, můžete je projet pouze přes tyto, nikoliv venku). Nyní je mnohem snazší ovládat východy náměstí, a to by mělo snížit množství neočekávaných doprovodných manévrů a průlomů za liniemi - i když jedna ze stran zcela ignorovala tento roh mapy.
2. Centrální městské bloky se nezměnily. Je to právě tato část národního prostředí, která vytváří Charkovovu podpisovou hratelnost: boj v blízkosti čtvrti, který se může rozvíjet nesčetnými způsoby. Pokusíme se udržet centrální městské bloky tak, jak byly na předchozí verzi mapy.
3. Městské bloky poblíž základny ztratily mnoho budov a hromady sutin. Tato zóna dělají labyrint a brání pohybu vozidel.
4. Na okraji města se na každé straně dostalo několik zastřešených pozic, které vám umožňují ovládat nebo "rozsvítit" otevřenou část mapy. Odtud budete moci také podporovat své spojence, kteří se zabývají městskými válkami.
5. Otevřená část mapy nyní nabízí víc krytí a má více klíčových bodů. Aplikované změny by měly pomáhat světelným tankům a mobilním médiím používat tuto zónu pro lemování nebo pro náklon do nepřátelské základny. Také jsme přidali několik křovin, které mohou sloužit jako špinění nebo odpalování (poměrně riskantní, protože vzdálenost k nepřátelům bude malá).
V závislosti na výsledcích testů se rozhodneme, která revize Charkova funguje nejlépe.