Provincie je v současné době vyvážená (zatím bez omezení).
Provincie byla vždy zvláštní mapa. Někteří ji milovali, někteří ho nenáviděli, někteří byli vždy zabíjeni neviditelnými nepřátelami (pravidelně, do 10 sekund po zahájení bitvy). Zdálo se, že na provincii nejsou žádné tankery s neutrálním názorem. Když jsme v roce 2015 vyhnali provincii, byla reakce smíšena. Docela hodně lidí aktivně požadovalo, abychom je vrátili.
Mapa se vrátila v květnu roku 2018 a opět se stala zvláštní. Diváci jsou rozděleni: někteří jsou vděční za to, že mají legendární umístění zpět (tam jsou takoví lidé, přísaháme) a někteří nás žádá, abychom zavedli omezení úrovně. Ta druhá říkají, že mapa je příliš nahromaděná pro špičkové vozy s velkým množstvím bodů a že týmy tráví bitvu, která nepřetržitě svítí nepřítel. Toto stanovisko je vyjádřeno prostřednictvím fóra, sociálních sítí a YouTube. Chceme vás ujistit, že sledujeme situaci a zkoumáme zpětnou vazbu. Přesto si myslíme, že je nutná určitá doba pro "stabilizaci" hry provincie: hráčská základna by si měla zvyknout na místo a vyvinout taktiku specifickou pro mapu.
Jak dlouho to trvá? Neexistuje žádná přesná odpověď; Přesto, když se publikum přizpůsobí určitému místu, vidíme to - protože celková statistika této mapy se stabilizuje. Obvykle se to stane za 2 až 3 měsíce po vydání mapy. Takže v provinciálním případě ještě nejsme připraveni zavést jakákoli omezení: potřebujeme více údajů na podporu zpětné vazby. Budeme sledovat průměrnou dobu trvání bitvy, jak dlouho na provincii přežijí různé nádrže, jaké jsou nejpopulárnější místa při odpalování a kde jsou vozidla nejčastěji zničena. Informace, které shromáždíme, ovlivní rozhodnutí, které vezmeme společně s vaší zpětnou vazbou. Pokud data podporují předpoklad, že mapa není vhodná pro nejvyšší vrstvy, a jestliže členové komunity nadále trvají na tom, představíme omezení podle úrovně. Do té doby vás prosíme, abyste byli trpěliví,
Takže, co se nyní mění, pokud nebudeme zavádět omezení podle úrovně?
Máme tu určitou nerovnováhu v týmových pozicích a my se chceme zbavit. Východní strana má v současné době horní ruku a častěji vyhrává. Západní tým má menší počet odpalů, takže mají méně příležitostí k budování a rozvoji útoků. Dnes zkusíme vylepšení, které by měly nastavit správnou rovnováhu.
Zde jdou:
1. Jihozápadní roh mapy. Několik domů bylo přesunuto, takže je pro západní tým snadnější střílet na své soupeře hned od začátku. (Východní strana to už dokáže.)
2. V blízkosti kláštera, na horském svahu východní strany. Geometrie blízkých budov se změnila, což umožnilo týmu útočit zezadu a odpalovat za nimi za to, že je efektivnější.
3. Přidali jsme kryt, který pomůže západnímu týmu v boji za horský svah východního týmu.
4. Po západní straně, která zaujímá pozici uvedenou v bodě (3), mohou postupovat do velké horniny, která je nyní pohodlnější jako kryt a nabízí lepší ochranu před požárem tankerů.
5. Základny obou týmů. Přidali jsme několik obsazených pozic uvnitř kruhů zachycení, abychom snížili množství remíz. V aktuálním nastavení mapy je téměř nemožné zachytit základnu - oba mohou být zastřeleny z libovolného svahu. Obálka zvýší vaše šance na uchopení základny a bude také činit bránicí týmy více aktivní. Uvidíme, zda to funguje; víme, že spousta lidí nemá zájem o základní kryty, takže budeme pozorně sledovat problém.
6. Pokryjeme zádny tankerů ze západního týmu, který obhajuje silnici z východních útočníků. V současné době jsou často zastřeleny z opačného svahu.