[WoT] Toxičtí hráči, téma na konferenci

[WoT] Toxičtí hráči, téma na konferenci


Toxicita je všeobecně problém ve všech hrách, kde se potkáváte s živými hráči. Pravdou je, že u WoT to tak velký problém není, jelikož i když jde o vítězství, stále jde hlavně o individuální výkony. Na druhou stranu, pokud nevyhrajete bitvu nevyděláte na munici. Na WG konferenci se řešily i problémy kolem toxických hráčů.

Amway921: Problém je v tom, že bojuji se svými spojenci, ale nemohu je poškodit kvůli důsledkům, které po poškození nastanou.

Pankov: Dotkli jsme se téma toxicity hráčů, protože chceme od května testovat vypnutí team damage pro vybrané režimy zatím jen na omezenou dobu. Stun sice nebude zakázán, protože je to technicky téměř nemožné.

 

Amway921: To je prostor pro hráče, kteří nyní nebudou "potrestáni". Budou jen vytlačovat spojence.

 

Pankov: Máš pravdu. Zakázání poškození týmových spojenců asi povede k takovému chování. Proto uděláme něco jiného, co kdyby se všichni blogerové sjednotili a oznámili kampaň za fair play? Například lidé by mohli posílat záznamy nekalého chování. Pošlete nám replay a my zločince odsoudíme. Časem vytvoříme i vnitřní systém liků a dislajků.

 

Jove: Měli bychom mít možnost poděkovat našim spojencům.

Pankov: Mluvíme o kultuře hry, takže byste měli začít od sebe. Plánujeme rozšířit systém stížností a přidat tlačítko "díky". Pak bychom se mohli vrátit ke globálnímu chatu.

 

Jove: Pěkné. Možná byste měli udělat nějaký motivační systém.

Pankov: Když se hráči stanou méně toxičtí.

Ushakov: Co plánujete proti zakázaným módům?

Pankov: Pokračujeme v zakázování některých modů a snažíme se uzavřít klienta modům.

Ushakov: Což takhle něco jako digitální podpis, aby bylo možno pracovat jen s povolenými módy.

Pankov: Ano, máme připravený seznam módů, které bychom chtěli přidat.

Jove: Které módy to jsou?

Pankov: Rozšířené statistiky relací, možná oddálení obrazu, velikost zaměřovače, nové minimapy. Je toho opravdu hodně. Víme, které mody jsou populární a budeme se je pokoušet integrovat.

 

EviL GrannY: Verze 1.0. Tanky 1.0 – proč tyto změny neprovedete nyní? Musíme znovu vše nainstalovat.

 

Beletsky: Je to komplikované z technologického hlediska. Před rokem jsme se dohodli, že ve verzi 1.0 změníme pouze grafiku, engine a hudbu. Všechno ostatní může destabilizovat hru.

 

Pankov: První 1.0, pak na chvíli zpomalíme. Změny v grafice jsou ve skutečnosti nová hra založená na WoT. Totéž platí pro mapy a tanky. Optimalizace všeho bude chvíli trvat, pokud bude mít nějaká část problémy, opravíme ji. Pak přidáme všechny nové věci.

 

Beletsky: Jaká bude nová aktualizace? Vypustíte 1.0 a začnete pracovat na 1.0.1.

EviL GrannY: Takže na tom již pracujete…

Beletsky: Dokončujeme. Vyladění stability počítačových her trvá mnohem víc času než u konzolových her. Dobrá stabilita je jedním z nejdůležitějších rysů hry.

Pankov: Všimněte si FPS. Po 9,0 jsme měli spousty problémů. Neexistují žádné hromadné stížnosti na výkon klienta a nyní vydáváme novou grafiku. Prostě dodám, že "Osobní mise 2.0" budou hotovy v říjnu, a před dvěma měsíci jsme na nich začali pracovat. Chceme spoustu malých věcí, ale nejprve je musíme naplánovat.